موسیقی

موسیقی 1

موسیقی چیست ؟ در واقع بین هفت هنر اصلی انسان موسیقی در جایگاه اول قرار دارد, البته بعضی نقاشی و طراحی را اول میدانند اما فهرست ها موسیقی را در جایگاه اول قرار داده اند, موسیقی هنر بیان احساس از طریق صوت و آوا است ,مثل نقاشی که انتقال و بیان احساس از طریق کشیدن طرح ها است و یا سینما که بیان و انتقال احساس و پیام خاصی از طریق عکس ها می باشد.


موسیقی توانایی بر انگیختن احساسات را دارد و این امر بیش از دو هزار سال است که به همه جای دنیا اثبات شده است.
از اثرات موسیقی می توان به این نتیجه رسید که باعث افزایش حس اعتماد به نفس و قدرت عمل که با گوش کردن به موسیقی تقویت شود.
همچنین آموزش یک ساز موسیقی می تواند در التیام رفتار,حافظه و دانش عمومی کودکان تاثیر مثبت داشته باشد موسیقی باعث توسعه و بزرگ تر شدن قسمت چپ مغز کودکان شده و حافظه کودکان را 20 درصد افزایش می دهد.و تاثیرات مثبتی در زندگی کودکان دارد . موسیقی تنها هنری است که به وسیله حس شنوایی درک می شود و نشان از احساسات درونی دارد. موسیقی یک زبان بین الملل است که همه مردم جهان را دور هم جمع می کند.موسیقی
موسیقی

موسیقی
۰ ۰

آموزش رایگان موسیقی یک فرصت بی‌نظیر برای علاقمندان به هنر و صداست تا مهارت‌های خود را بهبود بخشند و به دنیای جذاب موسیقی وارد شوند. امروزه، منابع زیادی در این زمینه در دسترس هستند که افراد را قادر می‌سازند به صورت رایگان آموزش ببینند. وب‌سایت‌هایی چون YouTube و SoundCloud امکان دسترسی به دروس و آموزش‌های متنوع موسیقی، از ابتدایی تا پیشرفته، را به کاربران فراهم کرده‌اند. همچنین، برنامه‌های موبایل و وبی مانند Yousician و Simply Piano با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی به شیوه تعاملی و جذابی آموزش موسیقی ارائه می‌دهند.

 

علاوه بر این، بسیاری از مدارس موسیقی و اساتید حرفه‌ای نیز در دنیا برخی از دروس خود را به صورت رایگان در اینترنت به اشتراک می‌گذارند. این امکان به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا با استفاده از منابع متنوع و تنوع آموزشی، به دنیای گسترده و پویای موسیقی وارد شوند و به تدریج مهارت‌های خود را تقویت کنند، بدون اینکه هزینه‌های بالایی را بپردازند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.